- טיפול בגלי הלם-

גלי הלם:

הטכנולוגיה הבסיסית המערבת גלי הלם נמצאת בשימוש כבר עשרות שנים על מיליוני אנשים . בשימוש בטכנולוגיה זו כטיפול לכאבים במערכת שריר-שלד כמעט ולא נמצאו תופעות לוואי

גלי הלם יכולים לעזור במגוון רחב של בעיות שריר-שלד. הטיפול מיועד לדלקות והסתיידויות המערבות נקודות חיבור של גידים ורצועות כמו בכתף , במרפק (מרפק טניס), בירך ובברך . דורבן ופתולוגיות נוספות אחרות בכף הרגל הן הטיפולים הנפוצים ביותר ע"י גלי הלם.

עוצמה גבוהה של גלי גלישה( גלים הלם) הם תנועות של לחץ גבוה מאוד שנגרם למשל: פיצוץ, רעידת אדמה או מטוס שבירת מחסום קול. אקסטרקורל גלי הלם תרפיה (ESWT) הוא יישום של גלי שוק ברפואה. הוכח קלינית כי גלי לחץ, כאשר מוחל על רקמות שנפגעו, לעורר תגובות מטבוליות: הפחתת הכאב על ידי סיבי עצב הגדלת זרימת הדם ברקמות הרכות הסובבות תחילת תהליך הריפוי המופעל על ידי הפעלת תאי גזע

הדור הבאליסטי אוויר דחוס מאיץ קליע שפוגע במוליך קבוע. האנרגיה הקינטית מומרת לגל הלם הנמסר לרקמת המטרה דרך העור. גלי הלם אלה מועברים באופן רדיאלי עבור אזורי טיפול רחבים.

טיפול גל הלם תלוי במינון: הידית הרדיאלית Evo Blue® מבטיחה טיפולים מוצלחים המספקים זרימת אנרגיה קבועה בכל התדרים.

פלפל צ'ילי אדום מכיל קפסאיצין. בהתחלה החומר הזה מכריע את מה שנקרא סיבי עצב C אחראי על העברת הכאב, אבל אז משבית אותם במשך תקופה ארוכה של זמן. כולם יודעים את ההרגשה – קודם, הפה עולה באש, ואז הוא מרגיש חסר תחושה לגמרי. מחקרים הראו כי טיפול בגלי הלם עובד באותה דרך.

כאשר מופעלים גלי הלם, סיבי עצב C משחרר חומר מסוים (חומר P) ברקמה,גם בחוט השדרה. חומר זה אחראי על גרימת אי נוחות קלה במהלך ואחרי טיפול גל הלם. עם זאת, עם הפעלה ממושכת של גלי הלם,  סיבי עצבC לא מסוגל למשך זמן מה של שחרור חומר P וגורם כאב, פחות חומר P ברקמה מוביל לכאב מופחת, אבל יותר מזה : פחות חומר P גורם גם להפחתה בדלקת נוירוגנית ,כביכול  ירידה בדלקת נוירוגנית עשויה גם היא לעודד ריפוי – יחד עם שחרור גורמי גדילה והפעלת תאי גזע ברקמת הטיפול.

אנחנו כאן בשבילך !!!